2013 6mrt

Axxicom krijgt een 8,9 van de eindgebruiker

2013 6mrt

Recent heeft onderzoeks- en adviesbureau Quality Support in opdracht van Amsterdam Airport Schiphol een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de Passengers with Reduced Mobility (PRM passagiers). De geïnterviewde passagiers beoordeelden Axxicom Airport Caddy – de organisatie die verantwoordelijk is voor de begeleiding van passagiers met verminderde mobiliteit - gemiddeld met een 8,9. De vriendelijke begroeting, de betrokkenheid en behulpzaamheid van de begeleiders dragen bij aan de hoge waardering.

Vorige week maakte Axxicom al bekend dat zij de komende vijf jaar opnieuw de begeleiding van kinderen onder de 18 en de begeleiding van PRM passagiers gaat verzorgen. In dat contract met KLM en Amsterdam Airport Schiphol is naast de prijs ook kwaliteit een belangrijke factor geweest. Schiphol en KLM hechten veel waarde aan de beleving van onze dienstverlening. ‘Dat wij nu door onze directe klanten gemiddeld beoordeeld worden met een 8,9 voor onze dienstverlening sterkt ons in de gedachte dat wij op een goede manier invulling geven aan het thema beleving van onze dienstverlening. Daar zijn wij dan ook bijzonder blij mee’, licht Simone Schraepler, algemeen directeur van Axxicom toe.