Persbericht: Cliënten geven Axxicom Thuishulp een 8

PERSBERICHT
Schiedam, 9 december 2013

Cliënten beoordelen Axxicom Thuishulp met 8,0

Recent heeft onderzoeks- en adviesbureau Facit in opdracht van Axxicom Thuishulp een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd onder de cliënten van Axxicom. De geïnterviewde cliënten beoordeelden Axxicom Thuishulp - die in ruim 100 gemeenten in Nederland thuishulp aanbiedt aan bijna 6.000 hulpbehoevenden - gemiddeld met een 8,0. De betrokkenheid, behulpzaamheid en proactieve houding van de medewerkers dragen bij aan de hoge waardering.

Met name de eigen huishoudelijke hulp krijgt een fraai cijfer. Cliënten voelen zich op hun gemak bij de hulp en de vervanging tijdens ziekte en/of vakantie van de vast thuishulp wordt bijzonder gewaardeerd. Verder blijkt dat de communicatie vanuit de organisatie richting cliënten een bijzonder goed oordeel krijgt. Axxicom is telefonisch goed bereikbaar en klanten zijn goed geïnformeerd over waar ze terecht kunnen om gegevens in te zien of eventuele klachten in te dienen.

'Deze uitkomsten sterkt ons in de gedachte dat wij op een goede klantgerichte manier invulling geven aan onze dienstverlening' vertelt Claudia Willemsens, bedrijfsmanager Axxicom Thuishulp. Onze medewerkers dragen daaraan bijzonder bij, zo blijkt ook uit dit onderzoek. Daar zijn wij dan ook buitengewoon trots op'.