Eva uw klantgerichtheidsmanager

eva, facilicom, klantgerichtheid, klantgericht

Hallo, ik ben Eva, dé klantgerichtheidsmedewerker van Facilicom. Omdat we bij Facilicom onze klanten zo goed mogelijk van dienst willen zijn – nu en in de toekomst – is het mijn taak om onze medewerkers te inspireren en te motiveren om klantgericht te zijn. Voor Facilicom betekent klantgerichtheid co-creatie, partnership, transparantie, initiatief nemen, willen vernieuwen, innovatie, betrokkenheid, flexibiliteit en maatwerk. 

Om die reden verzamel ik ‘best practices’ en haal hier lessen uit, die ik deel met mijn collega’s, ik wakker met stellingen de discussie aan en deel do’s & don’ts in klantgerichtheid.

Zodat wij begrijpen wie u bent, wat u nodig heeft, wat u wilt bereiken en wat wij hieraan kunnen bijdragen met onze dienstverlening.

Heeft u opmerkingen, vragen of suggesties? Ik kom graag in contact met u!

Contactgegevens

Twitter @EvaFacilicom

Facebook Eva Facilicom

LinkedIn Eva Facilicom