201415apr

Facilicom biedt facilitaire servicedesk op afstand

201415apr

Facilicom Facility Solutions maakt het verzorgen van facilitaire diensten nu nog makkelijker. Met KWISpunt verhelpt Facilicom verstoringen in het werkproces. Van knipperende tl-buizen tot het bijvullen van de drankenautomaat en het monitoren en toetsen van de opvolging.

Vanuit het hoofdkantoor in Schiedam worden de servicedeskpakketten onder de naam KWISpunt, acroniem van de woorden Klachten, Wensen, Informatieverzoeken en Storingen, sinds 1 december 2013 aangeboden.

KWISpunt is een eigen facilitaire servicedesk, maar dan op afstand. De meldingen komen centraal binnen per telefoon, per mail of via een speciale website op de servicedesk, onder uw eigen naam en telefoonnummer. Zelfs een verkort intern nummer behoort tot de mogelijkheden. Met de tools en de kwaliteit van een professionele facilitaire servicedesk. Voordeel is dan ook dat de medewerkers zijn opgeleid binnen een groot facilitair bedrijf en de hele dag bezig zijn met het vakkundig afhandelen van facilitaire meldingen. KWISpunt neemt niet alleen alle meldingen aan, maar borgt ook de opvolging. Het instrueert de door u gecontracteerde leverancier, geeft terugkoppeling bij elke statuswijziging van uw melding, monitort de opvolging en toetst of die voldoet aan de contractafspraken. Doordat de medewerkers met veel leveranciers werken kunnen ze tegelijkertijd benchmarken. Meer informatie vindt u hier.