201512okt

Facilicom start met nieuwe horecaformule voor a.s.r.: Brasserie Plato

201512okt

Eind september kwam Facilicom met een primeur; het facilitaire bedrijf opende zijn allereerste brasserie, toegankelijk voor iedereen. Samen met klant a.s.r. bedacht Facilicom het concept Brasserie Plato. Bij de ontwikkeling werd uiteraard ook de kennis en kunde van zusterbedrijf Prorest Catering ingezet. De brasserie is gevestigd in het kantoor van a.s.r. in Utrecht, dat met zo'n 4.000 medewerkers en een totale oppervlakte van 84.000 m² één van de grootste kantoorpanden van Nederland is.

 

De Nederlandse verzekeringsmaatschappij a.s.r. is met de merken Ditzo, De Amersfoortse, Europeesche Verzekeringen en Ardanta een van de grootste verzekeraars van Nederland. Fiona van 't Hullenaar, directeur Business Support bij a.s.r. vertelt: 'Ons kantoor leent zich uitstekend voor een brasserie. In de brasserie zien we terug wat a.s.r. belangrijk vindt: duurzame en verantwoorde producten in een open en gastvrije sfeer. Het is een ontmoetingsplek voor onze medewerkers en voor iedereen in de omgeving: kopje koffie om bij te praten, lunchen, een vergadering, borrelen aan het eind van de werkdag. De brasserie is voor iedereen van toegevoegde waarde; we zijn er enorm trots op.'

Co-creatie in optima forma

Rogier Verbeek, algemeen directeur Facilicom Facility Solutions vult aan: 'Wij zijn enorm trots op de opening van Brasserie Plato. Voor de allereerste keer hebben we een commercieel restaurant geopend, waarbij Facilicom onder andere zorg gedragen heeft voor de huisstijl en de communicatie; van het logo tot de website en van de sloven tot social media. Samen met a.s.r. hebben wij een bijzondere ontmoetingsplek gecreëerd voor medewerkers en de omgeving. We zijn trots op de goede samenwerking, op het partnership tussen a.s.r. en Facilicom. Dit is co-creatie in optima forma.'

Meer informatie over Brasserie Plato is te vinden op de recent gelanceerde website www.brasserieplato.nl.