Hostmanship

Steeds meer organisaties hechten waarde aan beleving, gastvrijheid en flexibiliteit. Wij denken dat Hostmanship hier een wezenlijke bijdrage aan kan leveren. Als uw gasten en medewerkers zich thuis voelen in uw gebouw, dan voelen zij zich voor een belangrijk deel ook thuis in uw organisatie. Hostmanship draagt kortom bij aan een positief imago en daarmee aan het succes van uw organisatie! 

Facilicom heeft de afgelopen jaren geïnvesteerd om Hostmanship in de genen te krijgen. Zo zijn verschillende medewerkers opgeleid om als gecertificeerde trainer workshops te geven. Zij hebben vervolgens workshops gegeven aan onze eigen medewerkers. Dat had twee doelen: medewerkers een welkom gevoel geven binnen onze organisatie én ervoor zorgen dat onze medewerkers van de ontmoeting met gasten een uniek moment maken. Inmiddels verzorgen we ook voor klanten workshops rond Hostmanship.

Tijdens onze workshops leren uw medewerkers zich meer bewust te zijn van hoe zij overkomen op anderen. Wij laten hen nadenken over manieren waarop zij een positief verschil kunnen maken in het contact met klanten. Dat gaat verder dan alleen dienstverlenend zijn en de verwachte service bieden. Het belangrijkste is de klant het gevoel te geven dat hij of zij gast is en hem of haar gastvrijheid te laten beleven. Het moet een automatisme worden om aan de klant te vragen of je nog iets voor hem of haar kunt betekenen en om oprechte interesse te tonen.