Het dreigingsniveau in Nederland is onverminderd hoog. Kwaadwillenden worden vindingrijker en gaan steeds verder om hun doel te bereiken. De traditionele beveiligingsoplossingen van vandaag richten zich primair op het leveren van uren (Price x Quantity). Dergelijke oplossingen bieden niet altijd meer antwoord op de veiligheidsuitdagingen van morgen. Het maatwerk platform Trigion Connect is daar een uitzondering op.
Wat doet het Connect platform?
Het Connect platform legt de verbinding met jouw beveiligings- en dienstverleningsvraagstuk:
- Het doorgronden van jouw behoefte en komen tot een oplossing die technologie en menselijke expertise combineert.
- Zoeken naar de aansluiting bij bestaande processen, systemen en technologie.
- Het verrijken van de informatie die binnenkomt en die informatie direct beschikbaar maken op locatie.
- Informatiegedreven inzichten die leiden tot realtime optimalisatie van onze diensten, en voorzien in behoeften op het gebied van beveiliging, veiligheid en comfort.
Zo helpt Connect diensten beter en efficiënter vorm te geven en biedt een slim antwoord op huidige en toekomstige beveiligings- en dienstverleningsvraagstukken.
Schaalbare veiligheidsoplossing voor een vaste prijs
Op basis van jouw beveiligingsvraagstuk én (veranderende) behoefte stellen wij een passende mix van diensten samen. Trigion Connect voldoet aan zowel de huidige als toekomstige behoefte, omdat het schaalbare dienstenpakket eenvoudig kan worden uitgebreid of aangepast.
Via het Connect platform krijg je op ieder moment inzicht in prestaties en voortgang van de dienstverlening. Met voorspellende data houden wij de Connect-oplossing aangesloten op actuele uitdagingen en geven wij de transitie van reactieve naar preventieve én predictieve beveiliging vorm. Een totaaloplossing, inclusief financiering, met een vaste tariefstructuur.
Wil jij meer informatie over Trigion Connect?
Hoe werkt het Connect platform?
Op onze persoonlijke, digitale klantomgeving vind je gemakkelijk wat je nodig hebt. Je geeft bijvoorbeeld wijzigingen aan ons door en volgt de status hiervan. Dashboards geven inzicht in levering volgens afspraak én verbeterpotentieel. Je checkt desgewenst. Trigion bewaakt en borgt de dienstverlening; helpt beveiliging, veiligheid en comfort te optimaliseren.
Vanzelfsprekend voldoen ons platform en de dienstverlening aan de laatste en hoogste certificeringen.
In 3 stappen zorgen wij dat veiligheid en dienstverlening aansluiten op de actuele behoefte:
1. Begrijpen
Inventarisatie, schouw, behoeften-, veiligheidsscan
2. Oplossing ontwikkelen
Design
3. Beproeven en bijstellen
Inventarisatie, schouw, behoeften-, veiligheidsscan
Voordelen met tenminste behoud of verbetering van veiligheidsniveau
Toekomstbestendige beveiligingsmix die aansluit op jouw actuele beveiligings- en dienstverleningsvraagstuk;
- Efficiënte inzet van menskracht en middelen (dus ook duurzaam);
- Oplossing die aansluit op bestaande technologie en systemen;
- Veilige verbinding naar Trigion Monitoring & Response, inclusief back-up voorziening;
- Monitoring en response diensten met gebruik van systemen en processen die voldoen aan de hoogste standaarden en continu worden getoetst op de stand van de techniek;
- Via het Trigion Connect portal overzicht en inzicht m.b.t. dienstverlening en voortgang door middel van BI-dashboards;
- Ondersteuning vanuit Trigion én overige Facilicom-bedrijven om (informatiegericht) beveiliging, veiligheid en comfort te optimaliseren;
- Een vaste pakketprijs, geen financiële verrassingen achteraf;
- Overstapgarantie m.b.t. systemen, data en persoonsgegevens (AVG).
Benieuwd naar Trigion Connect?
Wil jij weten wat Trigion Connect voor jouw organisatie kan betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij helpen je graag verder.