Trigion Services breidt dienstenpakket uit onder een nieuwe naam: Embrace Hospitality Services
Vanaf 1 november 2019 gaat Trigion Services verder onder de naam Embrace Hospitality Services. Tegelijk met de nieuwe naam scherpt Embrace haar propositie aan, resulterend in vier ‘hospitality services’. Daarmee wil het hospitalitybedrijf inspelen op het groeiende belang van entreemanagement, dat in de guest journey een centrale plek inneemt.
Trigion Services is al jarenlang actief op het gebied van receptiediensten. De naamsverandering is ingegeven door de wens om die diensten duidelijker te profileren. Ook is het portfolio verder uitgebreid om te kunnen inspelen op de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van hospitality services en te groeien in de markt. Die ontwikkelingen hebben vooral te maken met een toenemende aandacht voor hospitality en gastbeleving bij bedrijven en organisaties. Ook technologische innovaties kunnen een grote rol spelen bij een gastvrije ontvangst van medewerkers, gasten, klanten en andere bezoekers.
‘Warm thuis’
Met haar vernieuwde propositie wil Embrace Hospitality Services opdrachtgevers in staat stellen ‘van elke zakelijke omgeving een warm thuis te maken’, zoals het bedrijf zelf zegt. ‘We zijn Embrace begonnen om de warme benadering terug te brengen in het zakelijk verkeer’, zegt Business Unit Manager Nicolien Peters. ‘Hoe we iemand ontvangen zegt iets over onze waarden en normen. Die eerste indruk is de basis van onze relaties. Juist op die momenten kan een organisatie het verschil maken.’
Dat kan met ontvangstmedewerkers die bij binnenkomst functioneren als het visitekaartje van een opdrachtgever, maar ook met een compleet front of house team dat verantwoordelijk is voor receptie, telefoon, servicedesk en vergaderruimten. Waar nodig worden medewerkers ondersteund door slimme technische oplossingen om hen in staat stellen te excelleren in hun functie.
Nieuwste technologie
Verder maakt Embrace binnen haar diensten gebruik van de nieuwste technologie, bijvoorbeeld voor digitale registratie van bezoekers, koppelingen met toegangstechniek,, zaalreserveringen, integratie met facilitaire managementinformatiesystemen of de inzet van een ontvangstrobot. Opdrachtgevers met specifieke wensen kunnen daarnaast een beroep doen op consultants die hospitalityconcepten op maat ontwikkelen.
Impact op bestaande dienstverlening
Embrace Hospitality Services heeft een landelijke dekking. Voor huidige klanten en medewerkers betekent de overgang het behoud van vertrouwde gezichten en de betrouwbare back-office. Maar vooral volop nieuwe mogelijkheden om samen door te ontwikkelen en nog meer te halen uit het bestaande hospitalitypartnership.