
Facilicom denkt met u mee
Facilicom wil in 2015 het meest klantgerichte facilitaire bedrijf zijn door met onze klanten mee te denken, mee te bewegen en pro-actief te zijn. Net zoals onze gastsprekers hebben gedaan. Wij zijn dan ook zeer vereerd dat vier onderstaande inspirerende sprekers onderdeel van ons Kenniscentrum zijn. Wilt u hier bij zijn? Meld u dan snel aan wegens een beperkt aantal plaatsen.
Lezingen
U bent op donderdag 27 november vanaf 14.00 uur van harte welkom in het Stadhuis Gouda. Hier opent concerndirecteur Geert van de Laar de middag en geeft het woord aan Willem Brethouwer van MarketResponse. De directeur van het toonaangevende research consultancy bureau bespreekt wat de klanten van nu zoeken en nodig hebben.
Marga de Jager, directeur van ANWB, is de tweede spreker. De dynamische organisatie is afgelopen september uitgeroepen tot het Klantvriendelijkste Bedrijf 2014. Marga deelt haar ervaringen en de visie van de ANWB op klantgerichtheid.
Na een korte pauze vertelt marketing directeur Paul Janssen over het programma klantgerichtheid dat Facilicom doorloopt.
Commercieel directeur Bas Hoogland van Landal Greenparks is hierna als Klantvriendelijkste Directeur van Nederland 2014 aan het woord en sluit de middag af.
Programma
Voor de volledigheid zetten we het programma voor u op een rijtje:
14.00 - 14.30 uur
Ontvangst
Vanaf 14.00 uur heten wij u van harte welkom met een lekker kopje
koffie of thee en een lekkernij.
14.30 - 14.35 uur
Start programma
Welkomstwoord door Geert van de Laar met een kleine toelichting op
het thema klantgerichtheid.
14.35 - 15.15
uur
Presentatie Willem Brethouwer
Waarom is klantgerichtheid nu zo belangrijk geworden, hoe is de
algemene respons van klanten en op welke wijze kan klantgerichtheid
überhaupt gemeten worden? Allemaal vragen waarop Willem Brethouwer
antwoord geeft.
15.15 - 15.55 uur
Presentatie Marga
de Jager
"Gedragen door het DNA van een organisatie maken mensen
uiteindelijk het verschil", aldus Marga. De directeur gaat hier
dieper op in en vertelt over hun monitoring, het service niveau,
het enthousiasme en nog veel meer.
15.55 - 16.15 uur
Pauze
Een korte pauze met een lekker kopje koffie of thee en een
lekkernij.
16.15 - 16.55 uur
Presentatie Paul
Janssen
Paul Janssen licht toe hoe het facilitaire bedrijf tot de aanpak
van het programma klantgerichtheid is gekomen, wat het verschil is
met hostmanship en wat de invloed is op het management.
16.55 - 17.40
uur Presentatie Bas
Hoogland
Landal heeft diverse prijzen gewonnen, net als de commercieel
directeur van het bedrijf. De Klantvriendelijkste Directeur van
Nederland 2014 vertelt over het succes van Landal.
17.40 - 18.30 uur
Borrel met mogelijkheid
rondleiding Stadhuis Gouda
Tijdens de borrel kunt u op eigen initiatief rondlopen in het
Stadhuis Gouda en samen met elkaar het glas heffen.
Facilitair Kenniscentrum
Facilicom heeft een enorme knowhow opgebouwd op het gebied van facilitaire dienstverlening en het management daarvan. Die kennis delen wij al sinds 2007 met u middels het Facilitair Kenniscentrum.
Locatie
De locatie van deze bijeenkomst is Stadhuis Gouda. Het adres is Markt 1, 2801 JG Gouda.
Bevestiging van uw komst
Wij verwelkomen u graag persoonlijk en daarvoor vragen wij u om uw komst te bevestigen. Wilt u dit uiterlijk maandag 17 november doen? U kunt dat hier doen.
Graag tot 27 november!
Met vriendelijke groet,
Geert van de Laar
Concerndirecteur Facilitaire Bedrijven Nederland