Uitnodiging Facilitair Kenniscentrum 27 november

FKC

Facilicom denkt met u mee

Facilicom wil in 2015 het meest klantgerichte facilitaire bedrijf zijn door met onze klanten mee te denken, mee te bewegen en pro-actief te zijn. Net zoals onze gastsprekers hebben gedaan. Wij zijn dan ook zeer vereerd dat vier onderstaande inspirerende sprekers onderdeel van ons Kenniscentrum zijn. Wilt u hier bij zijn? Meld u dan snel aan wegens een beperkt aantal plaatsen.

Lezingen

U bent op donderdag 27 november vanaf 14.00 uur van harte welkom in het Stadhuis Gouda. Hier opent concerndirecteur Geert van de Laar de middag en geeft het woord aan Willem Brethouwer van MarketResponse. De directeur van het toonaangevende research consultancy bureau bespreekt wat de klanten van nu zoeken en nodig hebben.

Marga de Jager, directeur van ANWB, is de tweede spreker. De dynamische organisatie is afgelopen september uitgeroepen tot het Klantvriendelijkste Bedrijf 2014. Marga deelt haar ervaringen en de visie van de ANWB op klantgerichtheid.

Na een korte pauze vertelt marketing directeur Paul Janssen over het programma klantgerichtheid dat Facilicom doorloopt.

Commercieel directeur Bas Hoogland van Landal Greenparks is hierna als Klantvriendelijkste Directeur van Nederland 2014 aan het woord en sluit de middag af. 

Programma

Voor de volledigheid zetten we het programma voor u op een rijtje:

14.00 - 14.30 uur          Ontvangst
Vanaf 14.00 uur heten wij u van harte welkom met een lekker kopje koffie of thee en een lekkernij.

14.30 - 14.35 uur          Start programma
Welkomstwoord door Geert van de Laar met een kleine toelichting op het thema klantgerichtheid.

14.35 - 15.15 uur          Presentatie Willem Brethouwer
Waarom is klantgerichtheid nu zo belangrijk geworden, hoe is de algemene respons van klanten en op welke wijze kan klantgerichtheid überhaupt gemeten worden? Allemaal vragen waarop Willem Brethouwer antwoord geeft.

15.15 - 15.55 uur          Presentatie Marga de Jager
"Gedragen door het DNA van een organisatie maken mensen uiteindelijk het verschil", aldus Marga. De directeur gaat hier dieper op in en vertelt over hun monitoring, het service niveau, het enthousiasme en nog veel meer.

15.55 - 16.15 uur          Pauze
Een korte pauze met een lekker kopje koffie of thee en een lekkernij.

16.15 - 16.55 uur          Presentatie Paul Janssen
Paul Janssen licht toe hoe het facilitaire bedrijf tot de aanpak van het programma klantgerichtheid is gekomen, wat het verschil is met hostmanship en wat de invloed is op het management.

16.55 - 17.40 uur         Presentatie Bas Hoogland
Landal heeft diverse prijzen gewonnen, net als de commercieel directeur van het bedrijf. De Klantvriendelijkste Directeur van Nederland 2014 vertelt over het succes van Landal.

17.40 - 18.30 uur          Borrel met mogelijkheid rondleiding Stadhuis Gouda
Tijdens de borrel kunt u op eigen initiatief rondlopen in het Stadhuis Gouda en samen met elkaar het glas heffen.        

Facilitair Kenniscentrum

Facilicom heeft een enorme knowhow opgebouwd op het gebied van facilitaire dienstverlening en het management daarvan. Die kennis delen wij al sinds 2007 met u middels het Facilitair Kenniscentrum. 

Locatie

De locatie van deze bijeenkomst is Stadhuis Gouda. Het adres is Markt 1, 2801 JG Gouda.

Bevestiging van uw komst

Wij verwelkomen u graag persoonlijk en daarvoor vragen wij u om uw komst te bevestigen. Wilt u dit uiterlijk maandag 17 november doen? U kunt dat hier doen.

Graag tot 27 november!

Met vriendelijke groet,

Geert van de Laar
Concerndirecteur Facilitaire Bedrijven Nederland