201610jun

WIL-concept gaat op voor marketingprijs

201610jun

marketing jaarprijs

Facilicom behoort met het WIL-concept tot de 10 beste inschrijvingen voor de BouwKennis Marketing Jaarprijs 2016. De BouwKennis Marketing Jaarprijs is dé nationale erkenning voor het meest inspirerende marketinginitiatief in de bouw-, vastgoed- en installatiesector.

Facilicom behoort tot de 10 beste inschrijvingen met het WIL-concept. Het WIL-concept staat voor een integrale aanpak op het gebied van Wonen, Integratie en Leefbaarheid. WIL richt zicht op transformaties van bestaande kantoren naar woningen met een sociale mix aan bewoners, met oog voor het sociale aspect in de wijk. Het is van belang om in te zetten op integratie: het leren van de taal, het volgen van een opleiding en het vinden van werk. 

Daarnaast willen we werken aan de leefbaarheid in de wijk: prettig en veilig samenleven is voor de hele gemeenschap van belang. We willen statushouders activeren en betrekken in de wijk, door stevig in te zetten op de eigen verantwoordelijkheid van de statushouders. We vangen hen op in Nederland. Daar staat tegenover dat ze gaan voor werk, bij voorkeur betaald en anders vrijwillige inzet, de Nederlandse taal leren en in hun gedrag handelen naar de Nederlandse wetten en gebruiken.

De BouwKennis Marketing Jaarprijs 2016 wordt uitgereikt tijdens BouwKennis Jaarbijeenkomst voor (marketeers uit) de bouwsector. Dit jaar vindt deze plaats op 22 september in theater DE KOM te Nieuwegein.