Met slimme technische oplossingen werken we aan meer gemak, aan betere faciliteiten en aan een veilige en verantwoorde ontvangst, mét behoud van de ons kenmerkende warme glimlach.

Via ons digitale hospitality platform bieden we diverse functionaliteiten die zorgen voor meer gemak voor de opdrachtgever én bezoekers. Denk hierbij aan digitaal bezoekmanagement, maar ook aan virtuele receptiediensten of het meten van beleving. Deze functionaliteiten zijn op diverse ‘touchpoints’ beschikbaar te maken. Op een ontvangstzuil, een tablet op de balie, via een ontvangstrobot, of direct op de smartphone van medewerkers of bezoekers.

Bezoekers meldt zich aan via de tablet op de balie terwijl de receptioniste in gesprek is met een bezoeker.

Webinar 'Smart Hospitality, a smart idea?'

Op dinsdag 13 april vond het webinar ‘Smart Hospitality, a smart idea?’ plaats. Tijdens dit webinar gingen Nicolien Peters, Luuk Hazenberg en Paul Durenkamp onder leiding van gastvrijheids-deskundige Suzan Vink in gesprek over hun visie op smart hospitality solutions. Was je niet in de gelegenheid om het webinar live mee te kijken? Geen probleem. 

Ik wil het webinar terugkijken

Digitaal bezoekersmanagement

Bij digitaal bezoekersmanagement wordt het gehele bezoekproces digitaal gefaciliteerd. Hierbij kun je denken aan de aanmelding van bezoek, mobiele berichtgeving aan de bezoeker, inchecken met een QR-code of op een tablet of zuil, en mobiele berichtgeving aan de gastontvanger over de aankomst van zijn gast. Maar ook aan een handig overzicht van gepland en ontvangen bezoek voor de receptiemedewerker en inzicht in bezoekstatistieken via analytics en dashboarding.

Kantoordagenplanner

Veel organisaties worstelen met verplicht thuiswerkend personeel versus kantooropenstelling. Een slimme tool om de bezettingsgraad van je kantoor te managen, is onze kantoordagenplanner. Medewerkers kunnen online een werkplek reserveren, waardoor enerzijds medewerkers zeker weten dat ze niet voor niets naar kantoor komen en er anderzijds vooraf én real-time inzicht is in de bezetting van verschillende ruimten in het pand. We kunnen samen met jou als opdrachtgever onder andere instellen welke medewerkersgroepen er zijn, de verschillende werkplekken/afdelingen waar zij een werkplek mogen reserveren en wat de maximale bezettingsgraad per afdeling is.

Wil je meer weten over Smart Hospitality Solutions?

Virtuele receptie

Receptionistes zijn vaak het eerste aanspreekpunt voor zowel interne pandgebruikers als externe bezoekers. Maar het is niet altijd rendabel om bij iedere entree of op alle tijdvakken een receptioniste in te zetten. Met onze virtuele receptie, ook wel receptiecontactservice genoemd, kunnen we bezoekers of pandgebruikers via een tablet of zuil in contact brengen met een receptioniste op afstand. Zo kunnen we medewerkers die binnenkomen via de achteringang in contact brengen met de receptioniste bij de hoofdingang, maar ook bezoekers van andere locaties, met het ontvangstteam van het hoofdkantoor.

Belevingsmanagement

Met ons digitale belevingsmanagement krijgt u inzicht in de beleving van uw locatie. En bieden we de operationele organisatie inzichten om de beleving te verbeteren. Voor bezoekers en pandgebruikers plaatsen we tablets, waarop zij een customizable belevingsmetingen kunnen invullen. Vervolgens bieden we in onze beheeromgeving uitgebreide analytics en dashboarding mogelijkheden.

Een tablet met daarop een website met een hand daarvoor die een smartfone beethoudt.
Een laptop met een afbeelding van een agenda
GSM met app display
Vrouwelijke Embracemedewerkster verwelkomd de gasten.

Meer informatie over onze vernieuwende ‘smart hospitality’ dienstverlening?

Neem contact met ons op of laat uw gegevens achter waarna wij contact met u opnemen.

Neem contact met ons op