Quickscan ontvangstproces
Hoe we iemand ontvangen, laat zien hoe we met relaties omgaan. De ontvangst is cruciaal in die relatie. En heeft daarmee impact op de primaire processen van een bedrijf of organisatie. Juist op die momenten kun je het verschil maken. Door te laten zien dat hoe belangrijk een relatie voor je is. Embrace staat voor het creëren van meerwaarde op het gebied van ontvangst en hospitality. Dat doen we niet alleen met passie en betrokkenheid, maar ook met technische expertise en altijd met een glimlach. Met onze Quickscan brengen we in 7 eenvoudige stappen de mogelijkheden in kaart om binnen je organisatie het ontvangstproces te verbeteren en te verrijken.
De 7 contactfasen van het ontvangstproces
- Voorafgaand aan het bezoek
Denk hierbij aan een telefonisch afspraakbevestiging of dynamische route-informatie. - De aankomst
Onder andere geautomatiseerde slagboomtoegang of intercom-contact met de receptie. - De ontvangst
Een hartelijk ontvangst kan bestaan uit een warm welkom door de gastdame of -heer op locatie, pasuitgifte door de registratiezuil en een koffiemoment. - Het kernbezoek
Dit kan zijn een zakelijke afspraak van een gast, een leverancier die iets komt afleveren, een sollicitant die op gesprek komt of een medewerkers die op de locatie komt werken. - Het afscheid
Tot deze fase behoort onder andere een warm afscheid van de gastdame of -heer, narrowcasting met relevante verkeerinformatie en de uitgifte van een parkeerkaart. - Het vertrek
Duidelijke bewegwijzering en kentekenherkenning kunnen deze contactfase optimaliseren. - Na het bezoek
Ook na het bezoek kunnen stappen worden genomen om het ontvangstproces te verrijkken. Denk bijvoorbeeld aan een persoonlijk bedanktbericht via whatsapp of e-mail.
Een gratis quickscan aanvragen? Laat je gegevens achter via onderstaande knop en wij nemen contact met je op.
Heb je een vraag waar we je bij kunnen helpen? Laat het ons weten.
Embrace staat voor beleving
Als specialist in hospitality begrijpen we wat er komt kijken om in elke zakelijke omgeving het verschil te maken. Dat doen we met passie, met betrokkenheid, met empathie.
Met beleving je hospitality verbeteren
Meer weten over onze visie op entreemanagement? En hoe wij samen kunnen inspelen op de toekomst voor hospitality? Lees ons nieuwe e-zine: E-zine Em’spiration.