Embrace realiseert excellente contactmomenten. Momenten waarop de bezoeker persoonlijke aandacht ervaart, positief wordt verrast en we de identiteit en uitstraling van jou als opdrachtgever versterken.

Het overtreffen van verwachtingen

Wij vinden dat iedereen recht heeft op persoonlijke aandacht: om gezien te worden, herkend te worden, begrepen te worden en ontzorgd te worden. Dat doen we met oprechte interesse in de persoon en met compassie, warmte en een open houding. We verrassen door verwachtingen te overtreffen met een excellent contactmoment, gebaseerd op een van onze beloften

Het hospitality-DNA

Wat onze werkwijze onderscheidend en vooral effectief maakt, is dat we voor elke locatie uitgaan van het hospitality-DNA:

  • de best passende persoonlijkheid
  • de gewenste houding en gedrag
  • instructies, processen en ondersteunende middelen

Dat hospitality-DNA bepalen we samen met jou als opdrachtgever. Het is de concrete uitwerking van hetgeen nodig is om de gekozen belofte waar te maken op deze locatie.

De juiste medewerkers

Essentieel in het Embrace-concept: medewerkers. Mensen die begrijpen waar het om draait, die trots zijn om het visitekaartje te zijn van een organisatie. Die vanuit een intrinsieke motivatie proactief medewerkers en bezoekers tegemoet treden. Die het in hun bloed hebben om bezoekers en medewerkers blij te maken met de best mogelijke service.

Wil je meer weten over hospitality services van Embrace?

Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking of laat je gegevens achter, dan nemen wij contact met jou op.

Embrace helpt jou met...

Wel of niet minder thuiswerken: het heeft direct effect op het aantal mensen in een gebouw. Maar ook bij een onregelmatige bezetting kan je hospitality-niveau op peil blijven: met smart hospitality, de inzet van slimme technologie die ondersteunt. Door de flexibele inzet van mensen blijven de kosten meebewegen met de situatie ter plaatse.

Cruciaal in het ontvangstproces: de hostess. Maar nog té vaak kan die hostess er niet alles aan doen om gastvrij te zijn. Technologie met een ‘human touch’ maakt het verschil. Zo heeft een hostess meer tijd en aandacht voor persoonlijk contact, kan ze actiever aan de slag en is er zelfs ruimte voor eventuele extra taken.

Wil je naar ‘hospitality next level’ maar merk je aan alles dat je nog steken laat liggen? Maak de ontvangst (en het vertrek) smart. Met oplossingen in elke fase van de visitor journey. Voor veel routinematige werkzaamheden is er een goed of zelfs beter alternatief.

Het is het ideale scenario: hospitality niet langer vastgelegd in protocollen en procedures maar in het hart van al je facilitaire medewerkers. Vanuit één hospitality-visie. Embrace helpt je dit te bewerkstelligen.

Als je mensen thuis werken, zijn ze dan nog wel onderdeel van je bedrijf? Ervaren ze nog wel je hoge standaarden op het gebied van hospitality? Wel met Smart Hospitality.

Je wilt bezoekers gastvrij ontvangen. Maar je wilt ook graag weten wie je over de vloer hebt. Met Embrace en Trigion als onderdeel van één organisatie is die vraag ‘dubbel’ gewaarborgd. Zo laat je veiligheid voor bezoekers hand in hand gaan met gastvrijheid.

Hoger scoren op hospitality begint met resultaten meetbaar maken. Het Smart Hospitality concept van Embrace brengt zwart op wit inzicht in verbetermogelijkheden. Deze inzichten helpen je om continu te verbeteren.