Smart Hospitality, a smart idea?
Ons dagelijks leven wordt steeds ‘smarter’. We hebben smartphones, dragen smartwatches, onze huizen hangen vol smart lights en er bestaan smart camera’s, smart sensoring en zelfs hele smart buildings. Maar welke meerwaarde kan de inzet van ‘smart’ technologie hebben op dienstverlening? En dan specifiek op hospitality, waar het menselijk contact onmisbaar is en direct invloed heeft op de beleving van de dienstverlening.
Wat kan je verwachten?
Wij zien smart hospitality als het verrijken en verbeteren van hospitality dienstverlening met de inzet van ‘smart’ devices en systemen. Neem bijvoorbeeld digitaal bezoekersmanagement, waarbij je kunt denken aan mobiele berichtgeving aan de bezoeker, inchecken met een QR-code of op een tablet of zuil, en mobiele berichtgeving aan de gastontvanger over de aankomst van zijn gast. De inzet van smart hospitality is een belangrijke ontwikkeling om de facilitaire uitdagingen van de komende jaren mee tegemoet te treden. Welke marktontwikkelingen verwachten we, en in hoeverre verschilt de wereld van gastvrijheid in het tijdperk voor en na corona?
Op dinsdag 13 april 2021 vond ons webinar 'Smart Hospitality, a smart idea?' plaats.
Tijdens dit 1 uur durende webinar bespraken we de ins en outs van smart hospitality. Onze host en gastvrijheidsdeskundige Suzan Vink gaat hierover in gesprek met Nicolien Peters, business unit directeur van Embrace Hospitality Services, Luuk Hazenberg, CEO van Diginova, ontwikkelaar van ‘smart’ toepassingen en robotica, en Paul Durenkamp van Daikin, recent opdrachtgever van een ‘smart hospitality’ oplossing.
Webinar terugkijken
Was je niet in de gelegenheid om het webinar live mee te kijken? Geen probleem. Wij hebben het webinar hier voor je klaar staan. Vul onderstaand formulier in en ontvang een bevestigingsmail met een terugkijklink van het webinar.