Werkwijze Embrace Hospitality Services
Embrace realiseert excellente contactmomenten. Momenten waarop de bezoeker persoonlijke aandacht ervaart, positief wordt verrast en we de identiteit en uitstraling van jou als opdrachtgever versterken.
Het overtreffen van verwachtingen
Wij vinden dat iedereen recht heeft op persoonlijke aandacht: om gezien te worden, herkend te worden, begrepen te worden en ontzorgd te worden. Dat doen we met oprechte interesse in de persoon en met compassie, warmte en een open houding. We verrassen door verwachtingen te overtreffen met een excellent contactmoment, gebaseerd op een van onze beloften.
Het hospitality-DNA
Wat onze werkwijze onderscheidend en vooral effectief maakt, is dat we voor elke locatie uitgaan van het hospitality-DNA:
- de best passende persoonlijkheid
- de gewenste houding en gedrag
- instructies, processen en ondersteunende middelen
Dat hospitality-DNA bepalen we samen met jou als opdrachtgever. Het is de concrete uitwerking van hetgeen nodig is om de gekozen belofte waar te maken op deze locatie.
De juiste medewerkers
Essentieel in het Embrace-concept: medewerkers. Mensen die begrijpen waar het om draait, die trots zijn om het visitekaartje te zijn van een organisatie. Die vanuit een intrinsieke motivatie proactief medewerkers en bezoekers tegemoet treden. Die het in hun bloed hebben om bezoekers en medewerkers blij te maken met de best mogelijke service.
Meer weten over hospitality?
Wil je meer weten over hospitality services van Embrace? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking of laat je gegevens achter, dan nemen wij contact met jou op.