Succesvol klantevent “Het kantoor van de toekomst “
Na langere tijd geen evenementen meer te hebben georganiseerd was het afgelopen dinsdag 12 oktober zover! Met het thema “Het kantoor van de toekomst!" heeft de businessunit FS Integraal vele IFM-klanten aan de Willemswerf in Rotterdam mogen ontvangen. De locatie Willemswerf is bewust uitgekozen omdat we hier namens ASR Vastgoed en haar huurders alle facilitaire zaken organiseren en het de eerste en enige Living Lab van Food&i hebben. De afgelopen maanden is het restaurant en de koffiebar omgebouwd tot een eigentijdse thirdplace. Je kunt er genieten van het duurzame aanbod van eten & drinken van Food&i.
Een dertigtal relaties van onder andere klanten als ABN-AMRO, Fedex, Mediahuis, UWV, BMW, SBM Offshore, RFG Staffing, Liberty Global en Basf hadden de weg naar het evenement gevonden. Onder gastheerschap van de verschillende managers en het klantteam werden de gasten hartelijk ontvangen.
Na de opening was het de beurt aan Thomas Rau, een bekend architect, die duurzaamheid en gebruik van gebouwen en materialen centraal stelt. Thomas nam iedereen mee in een rollercoaster van omdenken om inhoud te geven aan het verduurzamen van de kantoren, materialen en inventaris. Op een prikkelende en inspirerende manier zette hij iedereen aan het denken!
Na de pauze, waarin iedereen kon genieten van biologische drankjes en hapjes, was het de beurt aan Hans Steenbergen. Als we naast de benodigde verduurzaming kijken dan heeft de Covid-crisis in ieder geval geleerd dat het eten & drinken blijvend veranderd is. Hans nam ons mee in de wondere wereld van de gorilla's (jonge gasten die binnen 15 minuten je boodschappen thuisbezorgen) tot de toekomst van catering in de kantooromgeving zoals bij Google. Als ér één sector de afgelopen anderhalf jaar door elkaar is geschud, is dat wel de Food-wereld.
Met zoveel informatie en inspiratie over verduurzaming als eten & drinken, staan onze klanten aan de vooravond van de keuzes die zij moeten gaan maken rondom deze thema's. Hiermee inhoud gevend aan “Het kantoor van de toekomst"!