Met ingang van maandag 28 januari is Nicolien Peters aangesteld als business unit manager van Trigion Services. Daarmee krijgt deze business unit een manager die de organisatie stevig positioneert als partner op het gebied van ontvangstmanagement.
Na succesvolle afronding van de opleiding Hospitality Management (HBO) heeft Peters ruime ervaring opgedaan bij Tempo Team, waarna ze zich als zelfstandig ondernemer richtte op leiderschapsontwikkeling binnen de zakelijke dienstverlening. “Mijn passie vind ik in het ontzorgen van mensen”, aldus Peters bij haar aanstelling. “Ik ben enthousiast om samen met een ondernemend team de verwachtingen, van zowel opdrachtgevers als eindgebruikers, te overtreffen”.
Haar uitgebreide ervaring en ondernemende karakter vormen een ideale basis voor verdere uitbouw van de integrale propositie waarin het ontvangen van gasten centraal staat. Trigion kijkt met andere ogen naar ontvangstmanagement; als basis voor een inspirerende en veilige leefomgeving waarin gasten en hun individuele behoeften centraal staan. “We concentreren ons op het doel van de gast en proberen dáár van toegevoegde waarde te zijn voor onze opdrachtgevers”. De toegevoegde waarde van Trigion Services gaat daarmee verder dan het organiseren van het ontvangstproces en het leveren van receptiediensten.