Wil jij graag een schoon kantoorpand zonder gedoe? Een kantoor waar medewerkers tevreden en productief kunnen zijn? Dan ben je bij Gom aan het juiste adres. Voor MKB bedrijven met een kantoorpand vanaf 1.500 m2 zijn we jouw partner in professionele schoonmaak, altijd in de buurt en met een focus op kwaliteit en duurzaamheid. Bij Gom krijgt elke vierkante meter van jouw MKB kantoor de aandacht die het verdient. En nog nét dat beetje meer!
"Het schakelen met de rayonmanager verloopt altijd soepel en efficiënt. Daarnaast waardeer ik enorm de betrokkenheid en inzet van de dames die schoonmaken."
- Marcel Strijp, Facilitaire zaken & vastgoed, Univé Sliedrecht

Schoonmaak bij jou in de buurt
Waar je MKB kantoor zich ook bevindt: van Groningen tot Brabant, van Zuid-Holland tot Overijssel, wij zijn altijd dichtbij en je kunt rekenen op vaste, bekende gezichten uit de buurt. Een vast aanspreekpunt voor jou én onze medewerkers. Makkelijk bereikbaar, snel schakelen en de zekerheid van altijd goed schoon: wel zo fijn.
Wil jij meer weten over Gom schoonmaak voor jouw MKB kantoor?
Neem dan direct contact op met één van onze experts bij jou in de buurt.

Een schoon kantoor voor een scherpe prijs
Jij wilt toch ook een schoon kantoor zonder er omkijken naar te hebben én tegen een scherpe prijs? Bij Gom nemen we deze zorg volledig uit handen. Onze rayonleider zorgt voor de coördinatie en is jouw persoonlijke, directe aanspreekpunt, dag en nacht. Met periodieke kwaliteitschecks, een strak kwaliteitsborgingssysteem en heldere managementinformatie garanderen we de standaard die jij verwacht.
Tegelijkertijd bieden we transparante prijzen en flexibele opties, zodat je altijd de beste prijs-kwaliteitverhouding krijgt. Zo beheer je je budget efficiënt, zonder concessies te doen aan de kwaliteit en betrouwbaarheid van de schoonmaak van je MKB-kantoor.
Ontdek wat Gom voor jouw MKB kantoor kan betekenen
Wat klanten van ons vinden: Mediacenter Rotterdam
"Ons gebouw en de kantoorruimtes zijn door de jaren heen flink veranderd. Dat bracht uitdagingen met zich mee, maar we vonden altijd goede oplossingen. Bij bestellingen van sanitaire artikelen houdt Teunie, onze rayonleidster, ons keurig op de hoogte van de leverdatum, zodat we nooit voor verrassingen staan.
Tijdens evaluaties bespreken we de kwaliteit van het schoonmaakonderhoud, administratie en operationele zaken. Zo voorkomen we knelpunten, zoals vervanging bij afwezigheid. Onze vaste schoonmaaksters, Maria en Jackie, leveren uitstekend werk en zijn altijd flexibel en vriendelijk. Ook de teams voor glasbewassing en tapijtreiniging verdienen een compliment voor hun vakmanschap."
- Nina Hanselaar, Mediacenter Rotterdam
Extra diensten voor een volledige schoonmaakervaring
Naast reguliere schoonmaak bieden we je een scala aan aanvullende, specialistische diensten, zoals: