Jordi Loogman
Projectmanager
In de afgelopen acht jaar was Jordi actief in tal van rollen in het facilitaire werkveld. Als ervaren professional heeft hij veel kennis van procesoptimalisaties, leveranciersmanagement en (operationele) aansturing van teams.
Jordi heeft opdrachten uitgevoerd voor zowel commerciële bedrijven als overheidsinstellingen. Hij had verantwoordelijkheden op het gebied van soft services waarbij hij leveranciers en medewerkers succesvol aanstuurde. Andere projectervaringen zijn onder meer de uitvoering van facilitaire scans en de inrichting van opvanglocaties voor vluchtelingen. Jordi is een enthousiaste en toegankelijke projectmanager die de verbinding met anderen zoekt, om gezamenlijk het gewenste resultaat te behalen. Onder het motto: together we can improve!
Jordi heeft de opleiding Facility Management afgerond bij Hogeschool Inholland in Diemen.
Onze IM-Experts
Wij bieden je de oplossing
Ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening? Zorgen we samen voor een succesvol project in je organisatie?
De experts van Facilicom Solutions zijn altijd beschikbaar en bereikbaar.