Herken je een van de volgende scenario’s? De bezetting van je kantoor fluctueert veel meer dan je gedacht had, zeker nu hybride werken ingeburgerd is na corona. Of je bezoekers verwachten niet alleen dat het gebouw ’s morgens vroeg schoon is, maar de hele dag door. Zomaar twee voorbeelden waarom je je kunt afvragen: kan de schoonmaak misschien flexibeler? 

FLEX van Gom biedt je precies dat: professionele schoonmaak én maximale mogelijkheden om de schoonmaak te laten aansluiten bij je veranderende behoeften.

De voordelen van FLEX

Gom Flex - dit levert het je op

Benieuwd wat FLEX van Gom voor jou kan betekenen?


Neem contact met ons op

Hoe werkt flexibele schoonmaak met FLEX?

Met FLEX van Gom beantwoorden we op een proactieve manier aan je veranderende schoonmaakbehoefte. We bewegen mee met het gebruik van je locatie, met het aantal gebruikers en met de vervuilingsgraad. Onverwacht extra drukte in je primaire proces? Wij schalen op. Laat het laatste tevredenheidsonderzoek zien dat de beleving omhoog kan? Wij passen het programma aan. 

Kortom: je schoonmaakprogramma sluit altijd naadloos aan op interne of externe ontwikkelingen. En legt de accenten waar jij ze wilt hebben.

  • Voorafgaande aan de samenwerking spreken we een bandbreedte af waarbinnen je de schoonmaakinzet kunt variëren.
  • We bepalen samen binnen hoeveel tijd aanpassingen worden doorgevoerd.
  • Elk kwartaal bekijken we of je FLEX-contract nog past bij je werkelijke situatie.

Ontdek in 3 stappen of FLEX bij je past

Is overstappen op FLEX van Gom verstandig in jouw situatie? Wat levert het op? En hoe werkt het voor jouw specifieke situatie? In drie stappen geven we je een helder antwoord op deze vragen en ontzorgen we je volledig.

Samen met je FLEX-adviseur bekijk je wat overstappen je kan opleveren. En, eerlijk is eerlijk, of het wel verstandig is. We nemen alle aspecten mee die daarin een rol spelen: het aantal gebruikers, wel of geen vaste werkplekken, vakantieperiodes, seizoensinvloeden en evenementen.

Lijkt FLEX interessant? Dan berekenen we de kosten. Hierbij houden we ook rekening met de financiële consequenties voor mensen en machines, zodat je een gefundeerde keus kunt maken.

Bij een ‘go’ zetten we samen onze handtekeningen onder het contract. Ook weer rekening houdend met de facetten die van belang zijn, zoals een minimale bezetting, periodieke evaluatiemomenten en aangepaste service level agreements.

 

FLEX in jouw sector

Icoon van een bureau met daarop een stapel boeken en een monitor

Kantoren

Icoon van een dienblad met een deksel waaronder eten wordt geserveerd.

Hospitality

Onderwijs

FLEX in jouw sector

Een medewerkster van Gom staat de vloer te moppen

Kantoren

Schoonmaker van Gom is het raam aan zemen van het haaienverblijf.

Hospitality

2 medewerkers van Gom Onderwijs maken het auditorium schoon, de een stofzuigt de ander maakt de stoelen schoon

Onderwijs

Portretfoto van Matthijs Monster, salesmanager Gom Offices


Meer weten over FLEX van Gom?

We helpen je graag om de ideale invulling van FLEX voor jouw situatie te bepalen. Laat je gegevens achter via het contactformulier, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Spreek je liever direct met onze FLEX-specialist? Je kan Matthijs Monster bellen op: 06 10 23 96 86 of stuur een e-mail naar: mmonster@gom.nl.


Naar het contactformulier