Alarmcentrale dienstverlening

Met een aansluiting op de AlarmServiceCentrale van Trigion lig je nooit meer wakker van alarmmeldingen. Via een persoonlijk dashboard houd je eenvoudig de beveiliging van jouw pand in eigen hand. En heb je vragen? Onze mensen zijn altijd bereikbaar, telefonisch of via de chatservice.

Self services via online dashboard

Je wilt graag zelf de controle houden en niet afhankelijk zijn van anderen. Zeker niet voor kleine of onverwachte wijzigingen, zoals andere openingstijden of nieuwe contactpersonen. Met een alarmaansluiting van Trigion heb je 24/7 via een real-time verbinding toegang tot je gegevens. Het online dashboard maakt het eenvoudig om instellingen te beheren, gegevens te wijzigen en informatie te borgen. Zo voorkom je dat je bijvoorbeeld gebeld wordt op je vrije dag of tijdens je vakantie. Ook is het mogelijk om zelf, zonder tussenkomst van een operator, alarmmeldingen af te melden en specifieke meldknoppen te testen. In het logboek kun je precies zien wie, welke verandering heeft doorgevoerd. En, met vragen of voor extra ondersteuning kun je direct terecht bij onze klantenservice.

Twee centralisten bekijken de inkomende meldingen op het beeldscherm op de AlarmServiceCentrale.

Ideaal voor installateurs

Een alarmaansluiting op de AlarmServiceCentrale van Trigion is ook ideaal voor installateurs. Met self services van Trigion regel je via het online dashboard alles voor je klanten. Je kunt eenvoudig per klant aanmaken of wijzigingen doorvoeren en informatie beheren en analyseren. Het Self services dashboard geeft je een duidelijk en actueel overzicht van al je klanten. En kom je er even niet uit of heb je een specifieke vraag? Onze medewerkers van de klantenservice staan voor je klaar. Telefonisch of via de chatservice helpen zij je direct.

Meer weten over Alarmaansluitingen?

Wil je meer weten over alarmaansluitingen van Trigion? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking of offerte.

Vraag direct een offerte aan

Nieuws, blogs en cases