Martijn Harleman
Senior Projectmanager
Martijn is een enthousiaste, daadkrachtige project- en implementatiemanager met ruim 10 jaar ervaring in verschillende rollen binnen het facilitaire werkveld.
Op natuurlijke wijze pakt Martijn een leidende rol binnen zijn projecten. Met zijn positieve energie, mensgerichte aanpak en inhoudelijke kennis is hij in staat om mensen aan elkaar te verbinden en samen te werken. Als betrokken gesprekspartner is hij sterk op de inhoud en zacht op de relatie. Hij heeft altijd oog voor de wensen van de klant en gaat zo voor het beste resultaat. Gestructureerd werken, plannen en organiseren is hem op het lijf geschreven. Hij heeft aandacht voor details, ziet waar kansen liggen en is scherp op het efficiënter inrichten van processen.
Op deze wijze heeft hij vanuit verschillende functies als project- en interim manager succesvolle resultaten geboekt. Zo was hij bij opdrachtgevers eindverantwoordelijk voor het (door)ontwikkelen van de werkomgeving, heeft hij implementaties van facilitaire diensten uitgevoerd, teams en afdelingen (her)ingericht en vele processen geoptimaliseerd. Ook heeft hij ervaring als leidinggevende in het aansturen van facilitaire teams. Een echte facilitaire duizendpoot!
Aan de Hogeschool Saxion in Deventer volgde Martijn HBO Facility Management. Na zijn opleiding heeft hij bij zijn eerste werkgever ook een Pre-MSc Facility Management gevolgd. Een tweejarige opleiding die gevalideerd is door de Liverpool John Moores University.
Onze IM-Experts
Wij bieden je de oplossing
Ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening? Zorgen we samen voor een succesvol project in je organisatie?
De experts van Facilicom Solutions zijn altijd beschikbaar en bereikbaar.