Wilma Berkenbosch
Projectmanager
Wilma heeft een brede facilitaire achtergrond en ervaring in de profit en non-profit sector. Rollen als teamleider, coördinator, projectmanager en hoofd facilitaire dienst zijn haar op het lijf geschreven. Haar hart gaat sneller kloppen van procesoptimalisatie. Én: om als team de dienstverlening iedere dag een stukje beter en mooier maken.
Wilma houdt van afwisseling, dynamiek en vrijheid, met focus op resultaat. Interim management past daarom zo goed bij haar. Het geeft haar de mogelijkheid om de opgedane ervaring toe te passen in verschillende organisaties. Als interimmer was Wilma onder meer actief als locatieleider en ondersteuner bij de transitie dienst Facilitair & Huisvesting. En als facility manager bij het Gerechtsgebouw Breda voor InBalans (een publiek-privaat samenwerkingsverband) namens Facilicom Solutions.
Wilma volgde de opleiding Facility Management aan de Haagse Hogeschool. Aandachtsgebieden, ook tijdens haar studie, zijn: risicomanagement, integrale bedrijfskunde, verandermanagement, vervoers- en mobiliteitsmanagement.
Onze IM-Experts
Wij bieden je de oplossing
Ben je geïnteresseerd in onze dienstverlening? Zorgen we samen voor een succesvol project in je organisatie?
De experts van Facilicom Solutions zijn altijd beschikbaar en bereikbaar.