Ons dagelijks leven wordt steeds ‘smarter’. We hebben smartphones, dragen smartwatches, onze huizen hangen vol smart lights en er bestaan smart camera’s, smart sensoring en zelfs hele smart buildings. Maar welke meerwaarde kan de inzet van ‘smart’ technologie hebben op dienstverlening? En dan specifiek op hospitality, waar het menselijk contact onmisbaar is en direct invloed heeft op de beleving van de dienstverlening.
Wij zien smart hospitality als het verrijken en verbeteren van hospitality dienstverlening met de inzet van ‘smart’ devices en systemen. Neem bijvoorbeeld digitaal bezoekersmanagement, waarbij je kunt denken aan mobiele berichtgeving aan de bezoeker, inchecken met een QR-code of op een tablet of zuil, en mobiele berichtgeving aan de gastontvanger over de aankomst van zijn gast. De inzet van smart hospitality is een belangrijke ontwikkeling om de facilitaire uitdagingen van de komende jaren mee tegemoet te treden. Welke marktontwikkelingen verwachten we, en in hoeverre verschilt de wereld van gastvrijheid in het tijdperk voor en na corona?
Dinsdag 13 april organiseren wij het webinar Smart Hospitality, a smart idea? Tijdens dit webinar gaat gastvrijheidsdeskundige Suzan Vink in gesprek over de inzet van smart devices en systemen in de hospitality dienstverlening. Praat mee, denk mee en deel je vragen!
Het webinar terugkijken
Dit webinar heeft inmiddels al plaatsgevonden. Heb jij het webinar niet kunnen bijwonen? Geen probleem. Je kan het webinar terugkijken door het contactformulier op deze pagina in te vullen. Hier vind je ook meer informatie over de inhoud van het webinar.