In een ontspannen sfeer is het contract getekend tussen het Maritiem Museum Rotterdam en Gom Hospitality.
Na een zorgvuldige aanbesteding, begeleid door Masterkey, heeft het Maritiem Museum Rotterdam voor Gom Hospitality gekozen. Manager Key accounts bij Gom, Ben van der Veer is in zijn nopjes: ”In Rotterdam werkt Gom Hospitality onder andere voor klanten als Diergaarde Blijdorp, Pathé Theaters en Het Nieuwe Instituut. Het Maritiem Museum Rotterdam is dan zo’n locatie waarvan je denkt: wat zou het tof zijn om die óók als klant te hebben. Nu is het zover!”
Van links naar rechts: Ben van der Veer, manager key accounts Gom - Chris Opgenoort, algemeen directeur Maritiem Museum Rotterdam - Olivier Laméris, algemeen directeur Gom - Fred Janssen, senior business consultant Masterkey
Het Maritiem Museum Rotterdam wilde met de aanbesteding een professionaliseringsslag maken. Daaruit kwam Gom als beste partij naar voren. Niet alleen in de heldere communicatielijnen maakte Gom Hospitality een goede indruk tijdens de aanbesteding. Van der Veer: “Het museum maakte duidelijk dat zij aandacht voor de medewerkers zeer belangrijk vonden. Dat schept een band, want Gom Hospitality deelt die visie. Dat merken onze collega’s ook, niet alleen tijdens de dag van de schoonmaker, maar het héle jaar. En onze klanten merken dat in de dienstverlening.”
“Op 1 september starten wij met onze dienstverlening. Uiteraard is er dan veel werk aan de winkel, maar samen met mijn collega’s zijn we er klaar voor om bij het Maritiem Museum te beginnen.”