Uit recent onderzoek van uitgever Vakmedianet blijkt dat Facilicom Group partner of choice is geworden. Het onderzoek dat is gedaan onder lezers van Facto – het facility blad van Nederland en onderdeel van Vakmedianet – blijkt dat de meeste lezers van het blad het liefst zaken doen met Facilicom Group.
Het Nederlandse Partner of Choice onderzoek is erop gericht om professionals op weg te helpen in het opstellen van een longlist om de juiste partnerkeuze te maken. Per vakgebied heeft Facto onder beslissers een onderzoek uitgevoerd op onderwerpen waar onze doelgroep direct verantwoordelijk voor is, of waar ze een grote invloed hebben in het aankoopproces. Het volledige onderzoek en de uitkomsten vind je hier terug >>
‘Wij zijn blij dat de lezers van Facto op deze wijze hun waardering hebben uitgesproken over Facilicom Group. Uit het onderzoek blijkt dat 88% van de lezers van het blad betrokken is bij de aanschaf van facilitaire producten en diensten’, vertelt Geert van de Laar, CEO van Facilicom Group. ‘Het onderzoek toont dan ook aan dat we binnen de doelgroep een grote mate van waardering kennen.’